fredag 6 februari 2009

6 februari - Väckt av kottish!

Vaknat av Elliot. Han tyckte det fick räcka med sömn. och jag var sådär halvt positiv till det. Men nu är jag uppstigen och sitter och snörvlar, konstig i näsan och i huvudet. Fast det har jag i och för sig varit länge nu, kanske är något skit som inte vill ge sig till känna riktigt?!

Nåja, Det är bagateller... Det som inte dödar det härdar väl?!?!
Nu sitter jag framför datorn och bloggar(såklart), samtidigt som jag lyssnar på volbeat! inte tröttnat på den musik neeej neeej!! Ska se om jag kan lyfta taket! WOOHOO. Eller inte...
Men jag ska göra ett ryck med att städa, och spela musik som bara den! då blir städningen rolig! Hihi..

Sen ska jag och Elliot vänta på om bror tänkt komma hit och hjälpa mig med sånt där äckeläcktriskt skit! har en lampa som inte riktigt fungerar förrns man plockar fram dom där kablarna som finns inuti en vit kabel! hahaha.. så jag hoppas på lite light senare idag!
Hej så länge!

Inga kommentarer: