onsdag 11 februari 2009

11 februari - VILKEN DAG!

Ujuj! VILKEN DAG!
Startade dagen tidigt, var upp klockan 6 för att åka med mammi in till stan, för jag sov hos henne i Blötberget. När jag och Kotten väl var i lägenheten så snoosa vi lite och sen var det städning som gällde, blev inte så jätte mycket städning. men i alla fall något.

På eftermiddagen skrev Mills till mig på msn och sa att hon och tim ville fika med mig. Treeeevligt tänkte jag och sa direkt ja! hihi. Vi gick till Engel och fikade. Och när vi står och ska bestämma oss vad vi ska så ger milis mig några menande blickar, men snurrig som jag är förstår jag inte vad hon vill. Efter ett tag ser jag vad milis menade, jag hade haft systrarna kallur precis i ryggen på mig när jag stod och skulle ha min kaffe! HAHA.

Efter fikat så gick vi in på Åhlens och kikade runt lite, sen var det hejdå för idag. När vi kom utanför Åhlens såg jag en stor bil som såg lite annorlunda ut, parabol på taket tänkte jag och ruska på huvudet.. o så tänkte inte lilla snurriga jag på det nå mer.. Förrns jag och Elliot skulle gå till Anabanana en sväng. Då slog det mig att det var tv som skulle göra reportage om försvunna Jimmy Bäckman. Såg på Efterlyst om Jimmys försvinnande..
Tänker mycket på vad som hänt Jimmy, och jag hoppas innerligt att svaren kommer snart!
kontakta polisen om ni har några tips angående Jimmys försvinnande!

Nu måste jag plocka plocka in varorna jag handlat!
på återskrivande!

Pssst; Grattis morbror Bengt-olof som fyller 50 år idag!! GRATTIS!

Inga kommentarer: