torsdag 26 februari 2009

26 februari - hoppas på lördag!

En bra dag idag!
Elliot blir bara piggare och piggare. Man kan säga att allt är som vanligt nu, bara jag som oroar mig för att han ska riva upp stygnen på något vis.. I morgon ska jag ta bort de översta stygnen, som håller ihop en kompress för att skydda mot blödning. O i slutet på nästa vecka får jag ta bort resterande stygn.

Nåja, jag och Elliot har varit till Anabanana idag också, har hjälpt henne med hennes nya tv som levererades till henne idag. Gjorde ju däremot ingenting som hon inte kunnat göra själv, men jaaa, det är väl anna i ett nötskal antar jag! Haha. Anna bjussade på mat, hackelbackspotatis (heter det så??) och strimmlad fläskfile med nån sås.. SKIIIT GOTT så att säga! haha.
Det måste jag göra någon dag! Muuums!

Sen gick jag och Tottis hem till mig/oss och tog det lugnt. Nu ligger Elliot och sover och jag sitter nästan och sover. Ska alldeles strax krypa ner under täcket och sova så gott.

Natti.
Bye.

O förresten! Jag hoppas på att milis får sin bebis på lördag!! Så Emilia, bäst för dig att du fixar fram den där bebisen på lördag!! hahaha..

Inga kommentarer: