tisdag 17 februari 2009

17 februari - mycket

hejhopp!
Var några dagar sen jag bloggade. Har inte haft något antivirus program på datorn, så jag har inte vågat mig på internet! haha.
Men nu är jag tillbaks och ska skriva ett snabbt blogginlägg för jag ska snart lägga mig. är som vanligt jätte trött, men idag tror jag att jag är tröttare än på läääänge!

Nåja, skit i tröttheten!
Idag var jag uppe tiiiiidigt. Lillebror kom hit och hämtade sitt busskort, och hjälpte mig med antivirusprogrammet, när klockan var 07.40 hahaha! (jag hade nog klarat det själv, men lillebror var snäll och fixade det åt mig.) 10.15 hade jag ett möte som jag tror gick bra. Det visar sig om några dagar. Men hoppas gör jag, på ett nervöst sätt. Efter mötet var jag till Anabanana en sväng, hämtade Elliot som tydligen hade varit "dryg idag", jöööösses sa jag och påpekade att han faktiskt är dryg ganska ofta nuförtiden, han är drygt 10 månader, rena rama trotsåldern!

Varit ut på lång promenad nu ikväll med Elliot, så han är trött och ligger och snoosar så sött. Efter promenaden med Elliot lämnade jag honom i lägenheten och stegade iväg mot ICA för att handla. Efter det så kastade jag in varorna i köket och gick ner till hemköp o köpte semlor! Så komsi komsi så bjussar jag på semlor!! Maria Special! hahaha

Snart läggdags!
Godnatt..
På återskrivande!

Inga kommentarer: