lördag 14 februari 2009

14 februari - Spekulationer

Jösses! sitter och spekulerar en hel del..
Dels om andra och dels om mig själv.. Sånt kan vara kul om man är uttråkad eller sådär "flumtrött", som jag råkar vara nu.

Så jag sitter och skrattar högt för mig själv (lillebror lyssnar inte) över mina överdrivna spekulationer om dittan och dattan. HAHA. Det är min sorts humor! hehe!

Tidigare idag har jag blivit attackerad av sminkmonstret anabanana, så hon har sminkat mig och fixat håret på mig idag. Gick till anabanana med lillebror och Elliot. Har kikat lite på melodifestivalen, men jag tycker inte att det är så mycket att kolla på. Bara lite tidsfördriv, om man ens kan kalla det för det. Popularitets tävling och SVT:s chans att tjäna pengar, FÖR HALLÅÅÅ vilket konstigt system för att få fram vilka 2 bidrag som går vidare till final!!!!
Nåja, nog tjatat om melodifestivalen!

Snart kommer nog mammi och hämtar upp lillebror, har jag tur får jag och Elliot åka med henne så hon kan släppa av oss hos mig, Meeeen det skulle inte göra något om vi fick gå promenad till mig. Det gör ingenting.

Nu ska jag spekulera vidare.
Hej så länge!

Inga kommentarer: