söndag 1 februari 2009

1 februari - födelsedag och lek!

Sunday bloody sunday... Neeej, ingen blodig söndag här inte. Men kom att tänka på den låten! Den är by the way klockren! (Tipsar) i dag är det en slödag. Vill inte göra något vettigt, samtidigt som jag känner att jag vill göra något, Det blir nog en promenad senare i dag/kväll. Mammi kommer nog snart med Elliot. Får se om han orkar med ut på en promenad!

Att skriva blogg i går föll i glömska, så jag uppdaterar om gårdagens händelser i dag. I går var det lördag, men det var ingen vanlig lördag, det var mammis födelsedag!! Grattis mammi!
Morbror kom och hämtade mig och bror i stan så att vi slapp åka buss, Skööönt! och på det viset kom vi in på affären också för att köpa lite smått och gott till mammi! Det blev fika och massa prat hos mammi. Sen åkte jag med morbror kenneth tillbaka in till La stada för att i samma veva hämta upp Mills och leka med henne! Vi pratade och fikade, myste framför tv:n och kollade film! och Ärtan ville tydligen också vara med på ett hörn, jag såg när ärtan rörde sig! haha! Fränt! Men tror inte Milis tycker att det är så fränt eftersom det alltsom oftast tycks gör ont när ärtan sparkar här och där!

Milis åkte hem vid 01.30, jag gjorde mig ordning för att sova, och jag sov till klockan var 11! Det var sköööönt! Har legat i sängen och läst lite, Harry potter! Woohoo! Säga vad man vill, men jag tycker att Harry Potter böckerna är BRA! Så, jag ska nog i väntan på mammi och Elliot lägga mig i sängen och läsa klart den 3:e boken!
Hej så länge!
pssst; Tack milis för att du finns och för att du är så underbar!

Inga kommentarer: