torsdag 5 februari 2009

5 februari - jobb

Jobbigaste dagen på jobbet någonsin tror jag! jag har sprungit som en jojo hela dagen! Sköterskan som jag har haft med mig på de salar jag har haft ansvar för har varit totalt upptagen med annat, så jag har fått gjort iprincip allt själv. Redan i morse började hon göra annat och det känns som att jag har varit snäppet efter alla andra från början till slut. Läste journaler i en timmes tid! Det tog alldeles för lång tid tycker jag, men det var ett måste för att inte missa något viktigt. ingen toppendag på jobbet.

Efter jobbet gick jag till Anna för att hämta Elliot, han blev överlycklig att se mig, kul att någon blir det.. hahaha. Sen gick vi hem till mig och sov. Jag var enormt trött i benen och i nacken efter jobbet, så sängen fullkomligt skrek efter mig. Och kotten, tjaaa han hängde bara på. hehe.
Vaknade av att Elliot blängde lite surt på mig, visade sig att klockan var waaay past his eatingtime. Så det var bara att gå upp ur sängen och ge honom mat!

Nu ska jag fixa något att äta. hungrig!
bye och natti!

Inga kommentarer: