söndag 10 januari 2010

10 jan - ärlighet.

Det är mycket jag funderar över. Just nu pågår det ett långdraget frågetecken för min egen del. Kanske inte många som förstår vad jag menar, men det behöver ni inte göra heller. Det visar sig framöver ska ni se. Jag tycker bara att man ska kunna vara ärlig. Jag begär inte mycket, men jag känner mig värd ärlighet.

Vaknade tidigt idag, behövde verkligen besöka toaletten, trodde jag skulle kissa ner mig, kändes nästan som då jag låg inlagd på IVA! haha. Skönt att man inte behövde behandlingen som blev där! (kiss-behandlingen) haha. Det vill jag inte vara med om förens jag blir åtminstone 65 +. Nåja. Det blir skidor idag, på tv:n alltså. Men jag är bra sugen på att ställa mig på ett par skidor i ett härligt fint skidspår och bara staka på! Det ska bli av, snart!

Men nu, frukost och skidåkning!

Inga kommentarer: