torsdag 28 januari 2010

28 jan - syskon är bra att ha

Jag har kommit på en sak.. Det är väldigt bra att ha syskon. Man ska inte ta dem för givet. Mina syskon betyder allt för mig. Jag skulle göra allt för dem, inom rimliga gränser såklart. Men de är en stor del av mig och jag har kommit fram till att jag har mycket att lära från dem. Det gäller bara att vara mottaglig.. Att ha ett öppet sinne...

Och mitt sinne är "wide open"... Fast.. när det gäller bilar så hänger jag inte alls med, hur öppet sinne jag än har, men det är ju tur att min bror hjälper mig med sådant! Även om jag bor i skåne och han bor i norrland så kommer han och hjälper mig med att fylla på olja i växellådan.. om det skulle behövas! hahaha.. Det är bra att veta. Känns tryggt. Hahaha.

Jag och bror när vi var yngre. Världens busungar! haha!

Inga kommentarer: