måndag 25 januari 2010

25 jan - En måndag med blandade inslag.

Måndag.. Hela förmiddagen har varit slö! Elliot ligger och sover, och det ska jag väl vara glad över. Har ingen större lust att gå ut. Känner mig lite halv risig. Men det ska jag försöka göra något åt! haha. In i duschen och vakna till liv kanske!? Promenad med Elliot och sen några ärenden innan det äntligen ska bli en promenad med Cilli! hoppas på en långpromenad. Rensa tankarna och tjåla en maaaassa strunt med Cilli som man inte gjort på väääldigt länge. Ska smörja "gångjärnen" först bara! mohahaha. Cilla kommer att tycka att jag är dryyyyg! (När jag väl börjar prata är det svårt att få tyst på mig) hahaha.

Jag saknar jobbet på Nattpatrullen. Det var ett väldigt nyttigt och intressant jobb!

Men nu, ska jag kasta mig in i duschen och sen promenad med trötta Elliot.

Inga kommentarer: