tisdag 12 januari 2010

12 jan - en tisdag

En tisdag med mycket att göra. Jag ska bland annat till Skatteverket och till arbetsförmedlingen för att hämta papper som egentligen inte har med arbetsförmedlingen att göra, men jag vet att de papper jag söker finns där. Måste till Apoteket idag för att hämta ut Elliots mediciner. En sväng till globe bokhandel för jag kan för allt i världen inte hitta min "allt-i-allo-skrivbok", Så jag måste köpa mig en ny! Nytt år ny "allt-i-allo-skrivbok"! YES!

Försöker ideligen få tag i farfar också. Går inte så bra, men jag ger mig inte. Jag blir nervös när han inte svarar. tankar om att det har hänt honom något kommer igång på en gång när han inte svarar i telefonen. Ska det vara så svårt att skaffa ett trygghetslarm?!?!?! tydligen! Men, nya försök att få tag i farfar nu då!

Inga kommentarer: