fredag 29 januari 2010

29 jan - Good Friday

Bra fredag. Jag fick ordning på min bankdosa så jag kunde fixa på banken. Jag fick ett härligt samtal från bästa Emilia som ville ha med mig på fika på Engel! Yes sa jag och skyndade mig så snabbt jag bara kunde, ändå fick dom stå och vänta på mig?! Helt omöjligt haha. Tror nog att dom tar i när dom säger att dom får vänta på mig! Jag är aldrig sen, det är bara andra som är tidiga! mohahaha. Efter fikat med Emilia och killarna gick jag till djurbutiken, jag var ute efter en BIA bädd till Elliot. Tänkte bara höra mig för om de hade möjlighet att ta hem BIA bäddar, men det visade sig att dom redan hade BIA bäddar i butiken! Jag kikade bland de där bäddarna ett tag men det fanns ingen som föll mig i smaken. Vi vill ha en svart, oval BIA bädd.

Pratade med personalen på djurbutiken och hon sa att de har slutat med att göra OVALA BIA BÄDDAR!? WHAAAAT säger jag, du skojar?!! Neeej, så är det svarar hon. Det har väl inte varit någon åtgång på de ovala bäddarna. "Löjligt" tänker jag, de ovala bäddarna är ju bra mycket snyggare än de andra kantiga sakerna! haha. Meeen, det visade sig att hon hade fel. Att dom faktiskt fortfarande säljer ovala bäddar, dock bara i begränsade färger. Och som TUR var verkar det som att de fortfarande säljer dem i svart färg! Men bara i en viss storlek, så Elliot kommer att bli bortskämd med en stor bädd. Elliots nya bädd inkommer på Tisdag! HÄRLIGT!

Nu har jag och Elliot hamnat hos mammi, ska vara kvar här tills i morgon.
Skööönt med lite mamma sällskap..

Inga kommentarer: