lördag 30 januari 2010

30 jan - nyss hemkommen!

Nyss kommit hem från mamma. Varit och handlat lite smått så nu har jag inga planer alls på att ens sticka ut näsan utanför dörren! Det är svinkallt. SUCK! Så nu blir det innemys resten av dagen! Elliot är kvar hos mamma.. mohahaha. Jag slipper gå ut men det gör inte hon.. liiite evil där du! haha.

En rolig sak, jag tvättade håret hos mamma idag, och sen satte jag upp det i en hög knut när håret var blöt.. deeet var dumt, för när jag tog ur knuten när vi skulle åka in mot stan så är håret ENORMT stort och står åt alla håll å kanter! Jag ser ganska rolig ut men det bjuder jag på! haha.

När jag kom in här hemma hann jag inte mer än ta av mig ytterkläderna förens jag poffpang började blöda näsblod?! VART kom det ifrån?! helt oförberett! Som tur var blödde jag inte så länge. Nu kan jag plocka och få lite ordning på lägenheten!

Inga kommentarer: