måndag 4 januari 2010

4 jan - ovärdigt

Ovärdiga människor, smutsiga och äckliga.
Det finns gott om dom, omdömeslösa och kan ingenting om etik och moral! Jag blir äcklad så fort jag upptäcker en sådan människa. Tyvärr har jag haft oturen att upptäcka sådana naturens missfoster alldeles försent. Så människor har fått lida pga det. Men det kan jag inte göra ogjort. Jag hoppas innerligt att de ovärdiga människorna får precis vad de förtjänar! Karma någon? Det är inte svårt att skita när arslet är fullt.

Själv har jag avtjänat mitt straff redan. Nu får det vara nog. Så kom inte med nå snack om min skuld, MIN SKULD är betald så det räcker och blir över. Det räcker nu. Jag finns här, just nu, vem vet för hur länge? Det här stället är inte det optimala för min smak. Tidsfråga, allt är en tidsfråga.

Läser du? Läser ni? Läser någon? Jag struntar faktiskt i vilket. Jag försöker inte vara någon jag inte är. Men ibland blir det fel. Men det här.. det här är inte fel.


Tänk på hur ni själva är innan ni sätter kniven i någon annan.

Inga kommentarer: