onsdag 27 januari 2010

27 jan - äckligt mätt toppat med musiktips! haha

Jag är äckligt mätt. bokstavligt talat ä c k l i g t mätt! Åt alldeles för mycket, men det var ju så gott! Men nu känns det som att jag har maten ända upp i halsen. Inte alls någon mysig känsla. var ett tag sen jag åt så jag tycker att mättnadskänslan borde ge med sig lite haha.

Musik tips för idag kanske?
Nu är det så här att det inte är ett kanske.
Det är ett M Å S T E! hahaha

My chemical romance är jäkligt bra, deras album från 2006 är helt klockrent! även en hel del från deras nyare musik är bra! Men än en gång måste jag säga att Paramore toppar listan just nu.
Men även Mando diao - Gloria, Jason Derulo - Whatcha say, och faktiskt Madonna!! Jag är ingen större fan av hennes slingrande moves i hennes musikvideos och många av hennes låtar är tjatiga, men låten "revolver" är suverän!

Inga kommentarer: