söndag 31 januari 2010

31 jan - Grattis mammi!

En skön helg har kommit och gått. Alla dagar går fort! Det har i alla fall blivit dags att damma av naturkunskapsboken igen! Gör ett nytt försök denna terminen, förra terminen sket sig ju totalt. Men den här terminen ska det gå. Så får vi se om jag ska få läsa Historia kursen eller inte. Bör inte vara några problem, men vissa inom skolan ska sätta sig på tvären (för oooooovanlighetens skull, host host). Men det ska lösa sig i veckan som kommer har jag bestämt.

Tidigare idag så har jag varit hos mamma, mamma kom och hämtade mig och Anabanana hos mig, Anna våldgästade mig i förmiddags! Jag muttrade något om att hon hade kunnat ringt innan (för där i dörröppningen stod jag i världens morgonfrilla och morgonrock!) haha. Men i alla fall så kom då mamma och hämtade oss, vi åt Tacotårta (supermumsigt) och fikade lite medan mamma fick öppna presenter! Hon fick bland annat ett presentkort på EM (parfymeri butik inne på Gallerian i Ludvika). Mamma var även så vänlig att hon skjutsade hem oss, bara för att hon envisas med att fylla år på en söndag då det inte går några bussar!? hahaha. Mycket roligt.

Nu ska jag gå ner till hemköp och köpa lite grädde, jag ska nämligen unna mig en semla! GOOTT!
GRATTIS ÄLSKADE MAMMI!!

Inga kommentarer: