onsdag 20 januari 2010

20 jan - behandling

Pratat med en sköterska på djursjukhuset nu. Tänk att man ska bli så nervös över att någon ska ringa upp en på en bestämd tid?! Annat är det när man själv ska ringa tycker jag, visst kan man bli nervös men inte alls lika mycket som när någon helt plötsligt ska ringa upp en i stället! Man blir lite rastlös och vet inte riktigt vad man ska göra under tiden man väntar på det där samtalet. Men det gick bra i alla fall. Ska sluta ge Elliot en medicin som troligtvis är orsaken till hans skakningar. och Atarax (mot klåda) sänker jag dosen p.g.a att Elliot tycks bli väldigt trött och slö av Atarax. Får se om det hjälper! Veterinären ska ringa upp mig nästa vecka! tyvärr kunde hon inte ringa tidigare. Men tisdag eller onsdag nästa vecka skulle hon ringa till mig och vi ska diskutera hur vi ska gå till väga med hans behandling mot demodex..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sa veterinären att du skulle sänka atarax dosen eller? För slö och sömning blir man av atarax.

Maria Bjälemar sa...

Jag vet att man blir slö och sömnig av atarax, förstod att han skulle bli det.. Ja. jag ska sänka dosen!