onsdag 6 januari 2010

6 jan - Kalmar

Väldigt kallt ute idag. Kylan hugger sig fast i varenda cell inom en och det gör ont att vara ute! ca 30 minus har det varit ute idag beroende på vart i trakten man befunnit sig i.

Jag och Sofia och lilla Elliot tog bussen till Mammi idag. Det var mysigt. Men vi höll oss absolut inne! Busade med Elliot och umgicks med mamma! Mamma skjutsade hem oss efter några timmar. Handlade inne i stan också. Sofia och jag gjorde egen pizza! GOTT! I morgon bär det av till Kalmar en vända. Det är dags för Sofia att återgå till skolan där i Kalmar, hennes sista termin! Tiden har gått så fort! Det känns som att det var nyligen som Sofia flyttade ner till Kalmar för att plugga interaktionsdesign. Tobias och jag skjutsar ner Sofia dit. Ska bli kul att köra bil. Det var ett tag sen!

Jag har tagit en smärtstillande (neeej Cilli, inte de du och jag diskuterat, tror du förstår varför). Brukar säga att det inte finns tid för sådant, men det är nog jag som aldrig tar mig tid. Insiktsfullt! Nu är det godnatt, jag har ont i nacken. Kanske ska läsa en liten stund innan jag somnar! Godnatt.

Inga kommentarer: