fredag 30 januari 2009

30 januari - nyss hemkommen

Nyss hemkommen! Varit i skolan en sväng idag och fick reda på att jag ligger bra till för ett VG i engelska B!! Har en uppgift kvar, och den ska jag försöka göra kanonbra! Efter skolan träffade jag lillebror, vi gick å åt för han var hungrig, vi fick med oss Morbror Ketchup också..

Efter det blev det att åka tillbaks till blötberget, för Elliot vad där själv. När vi kom dit så ville Elliot ha mat och en promenad, vilket han fick! Hihi. Han fick springa lite lös. Han blir så nöjd när han får springa och leka lite mer fritt i snön. Sen nu har mammi skjutsat mig och Elliot hem till min lägenhet!

Sååå, nu sover Elliot middag, och jag skriver blogg o lyssnar på musik.. Ska ställa in varorna som jag har handlat! Skriver kanske senare!
Heeejsålänge!

Inga kommentarer: