torsdag 13 augusti 2009

13 aug - jobb i natt igen.

Jobb i natt igen! 4:e och sista natten för den här veckan. Ska bli enormt skönt, har varit helt slut varje morgon efter jobbet. Nacken är ett problem... Men det är bara att härda ut.

Det var begravning för Folke idag, jag ville verkligen dit, men min kropp var emot mig. Så mamma fick säga hejdå till folke från mig. Han fick en ros ifrån mig. Mamma sa att begravningen var jätte fin. bra det! Usch, begravningar är aldrig roliga, och tårar är obligatoriskt, går inte att komma undan. Inte för min del i alla fall..

Nu måste jag göra mig i ordning för jobb.. Suck. Känner inte alls för att jobba inatt, men jag ska göra det bästa av saken. Är ledig i helgen ialla fall. Det ska bli jätte skönt! Hoppas bara att jag får sova under nätterna! Åååå, i morgon ska jag leka med Mammi! <3 Hon är helt underbar..

PoK!

Inga kommentarer: