söndag 23 augusti 2009

23 aug - ingen mammi idag.

Blev inte så att jag åkte till mammi i dag. Får bli i morgon eller någon annan dag. I stället gick jag och hämtade Elliot vid 19-tiden hos Anna. Jag och anna råkade som vanligt i luven på varandra så jag gick därifrån illa kvickt. När jag är trött blir jag vresig och orkar absolut inte med nå krångel. Då är det lika bra att jag går därifrån innan jag säger något som jag senare ångrar.
Allt sker i stridens hetta bla bla blaa...

När jag kom hem med Elliot gjorde jag något högst ovanligt. Jag gick till Pizzeria Fontana och köpte mig en barn-pizza! Var längesedan jag åt pizza så jag tänkte att jag kör väl på det då, eftersom min mage verkligen kurrade tomt, och jag var alldelesen för trött för att laga nå mat. Dessutom litar jag inte alls på spisen här, den är fortfarande konstig och fungerar bara när den själv vill.

Nu ska jag gå och mysa med en väldigt trött Elliot. Som åter igen har snott åt sig vilostolen! haha.
Godnatt med er!

Inga kommentarer: