lördag 29 augusti 2009

29 aug - laptopsug!

Igår hann jag inte med bloggen. Av någon anledning var det fullt upp hela tiden och jag har ingen bärbar, börjar känna sug efter en sådan! Eftersom jag har mobilt bredband så vore kanske det en bra idè med en laptop???? haha.

Kan i alla fall meddela att Elliot verkar må mycket bättre. Han äter och dricker mycket bättre, han skuttar och leker och vilar i omgångar. Det är iprincip som vanligt. Men det blir nog så att vi ändrar lite på hans mat, han har inte varit så intresserad av royal canin maten på väldigt länge så det blir byte. Tyvärr, jag tycker det verkar som att royal canin är ett bra märke med sund näring och energi anpassad till varje sorts hund liten som stor!

Var hos mammi i dag. Myyysigt! Men hon skjutsade in mig till Ludvika för en stund sen. Med ett stop på Dollarstore! Köpte lite småprylar där som man egentligen INTE behöver men vatusan.. Jag överlever nog! Väl hemma började jag plocka på en gång och ska alldeles snart fortsätta med det. Världens sug efter att ha det absolut reeeent och snyggt!! Så så skall det bli! Med musik som strömmar ur högtalarna ska det absolut inte vara något problem med städningen!

Ikväll blir det hemma mys med Elliot! Ska pyssla om honom lite! Innan mys blir det nog en rejäl promenad! Men Elliot blir nog hemma då, för han hänger nog inte med mig när jag väl spurtar på! haha! Han får en egen promenad innan jag går!

Inga kommentarer: