söndag 9 augusti 2009

9 aug - slö söndag.

Söndagen har varit slö. Kom hem från Göteborg klockan 4 i morse, sov hos mammi. Vaknade efter 1. Skönt att sova men inte så länge. Hoppas jag kan sova inatt då. Jag och lillebror åt väääldigt sen frukost ute på altan, slökollade på tv och plockade ihop innan mamma kom hem från jobbet. Mysigt och skönt att vara ute i Blötberget i dag. Vädret har varit behagligt och solen har visat sig från sin bästa sida idag.. Härligt...

Trippen till Göteborg var trevlig. Morbror Göran skulle som sagt var till Ullevi för att höra och se Madonna. Under tiden Göran var där gick jag och Lillebror på Liseberg. Det var roligt att umgås lite med Lillebror. Det känns som att vi inte träffats och umgåts på hela sommaren, så trippen till Göteborg och besöket på Liseberg var behövligt!

Nu på kvällen skjutsade mammi hem mig, Stackars mammi har skadat handen/tummen efter att ha ramlat idag. Hon var ganska svälld runt tummen och handleden idag, hoppas verkligen att det lägger sig tills i morgon. Annars kanske det är bäst att åka till vårdcentralen och kolla upp det? Jag ska plåstra om mammi i morgon! Hihi.

Nu film, efter det läggdags...

"Du är luften jag andas,
Du är osäkeheten jag andas ut,
Du är rädslan jag går på,
Du är rädslan som alltid kommer finnas där,
Du är allt som finns överallt,
Det är en gåta jag ständigt tänker på. "

Inga kommentarer: