söndag 16 augusti 2009

16 aug - vacker men blåsig söndag!

vacker men blåsig söndag!

Det blåser så pass mycket så det knackar/knäpper konstigt i lägenheten.. Blir tokig på det!! Men försöker verkligen att inte låta det påverka mitt goda humör.. haha. Idag är det tvättdag. Sprang till och med ner 1 timme före mitt tvättpass började för att se om jag kunde börja tvätta! Haha. Men siddu det gick inte för sig, för det var någon före mig som tvättade.. Gick ner en halvtimme senare och kunde då börja tvätta! Härligt! då blir jag förhoppningsvis klar en halvtimme tidigare också!! Jippi!

jag ska leka med mammi idag, jag och Elliot blir förhoppningsvis hämtade av mammi.. Eller någon annan kanske?? annars får väl jag och kotten gå till Blötberget.. Fine by me, men då kommer jag nog inte fram förrns i kväll haha..

Nej, nu blir det mer Kent och sjungande innan tvättmaskinerna är klara!
Hej!

Inga kommentarer: