lördag 22 augusti 2009

22 aug - lördag

Lördag, och jag ska jobba i natt. Sista natten! De senaste två nätterna har varit lugna, så förhoppningsvis blir det inte alltför stressigt den här natten. Men man vet aldrig!

När jag går av jobbet i morgon blir det nog till att sova några timmar bara, så jag förhoppningsvis kan sova på natten, det brukar vara svårt att sova första lediga nätterna. Har sovit ganska bra nu under dagen, så förhoppningsvis blir jag inte så trött inatt. Men jag sover inte lika länge som jag har gjort tidigare. Men den här gången blev jag ju faktiskt väckt av systeryster Sofia, och efter hennes samtal kunde jag inte somna om igen.

Så nu har jag duschat och ätit lite "frukost", Nu blir det till att städa! Det ser ut som mjaaa, en instängd ostädad lägenhet. haha. Måste diska, dammsuga och plocka undan lite granna. Sen blir det lite mat för att sedan vila innan jobb!

Då vet ni hur min dag ser ut! Woohoo vilken spännande lördag! haha

Inga kommentarer: