tisdag 25 augusti 2009

25 aug - dagen.

Nu är jag hemma igen efter en svettig promenad.. Eller, snarare powerwalk! Känns nästan som jag har gått benen av mig! Haha. Förbaskat skönt!

Var hos mamma idag. Lilla Elliot har varit sjuk hela dagen. Kräktes flera gånger i förmiddas och sen dess har han varit väldigt trött och slö, mestadels bara legat och sovit, och han har inte velat äta någon mat, så vi kokade lite ris åt honom, och det gick väl i sakta men säkert. Förhoppningsvis mår han bättre i morgon.

För övrigt har det varit en lugn dag. Jag känner mig fortfarande lite dagvilsen efter att ha jobbat natt hela helgen. Men det brukar rätta till sig efter några dagar. Och förhoppningsvis ska jag lyckas vända tillbaka dygnet inom några dagar!
I morgon blir det troligtvis fika med underbara Emilia!
Nu blir det nog lite sen kvällsmat och tv. Sen soooova!

Inga kommentarer: