fredag 21 augusti 2009

21 aug - Trött, 2 nätter kvar!

Jaha. Då var man vaken efter att ha sovit ca 5 timmar. Det känns inte sådär jättebra med tanke på att jag har 2 nätter kvar. Men sömnen har svårt att infinna sig. Måste försöka sova lite senare igen. För det här går inte haha. Jag var skittrött i natt, jag brukar aldrig vara så trött som jag var i natt. Och konstigt ont i kroppen har jag haft också, speciellt i nacke och axlar.

Elliot har varit vid mig en stund idag för mamma var tvungen att åka upp till falu lasarett då det visade sig att hon hade en fraktur på tummen! Elliot har mysigt nog sovit ganska länge med mig. Men när mamma kom för att hämta honom flög han ur sängen och studsade omkring mamma. Han blir så glad när det kommer folk! Nästan lite halvt okontrollerbart! haha

Nu blir det mat och vila. Känns som att jag har "ica-påsar" under ögonen.
Godnatt!

1 kommentar:

Unknown sa...

"lite halvt okontrollerbart" hmmm, ja de var nog dagens understatement :P Man känners sig verkligen välkommen när man träffar honom =)