måndag 1 februari 2010

1 feb - nystart!

1 februari i dag och det betyder vad?? NYSTART! Jag gör inga nystarter under hela januari månad, neeej neej, det går inte för sig. Jag är inte som alla andra, så jag kör på februari i stället. haha. Har varit i skolan i dag för första gången på ett bra tag. När man går i från skolan med ett stort leende på läpparna från öra till öra så kan det inte betyda annat än att det är roligt, Eller, det kan ju betyda att man är glad att få lämna skolan, men så är det INTE i mitt fall. Jag tycker att hela förmiddagen har susat förbi alldeles för snabbt! En jätterolig lektion med en helt ny klass och en heeel del skratt! Många gånger blir det ju pinsam tystnad och nervösa mummlanden när man jobbigt nog måste presentera sig själv, men så blev det inte. Jag är positiv till den här kursen, på onsdag är det lektion igen, men då med den andra läraren.. det är en annan femma och jag rynkar lite lätt på näsan, men jag ska ha ett öppet sinne.

Har även varit en sväng på banken. Det tog sin tid! VARFÖR är det sådan lång väntetid på banken?! Nu måste jag fixa något att äta, för jag är hungrig som en varg!! Hej så länge!!

Inga kommentarer: