torsdag 11 februari 2010

11 feb - städtajm!

Jag städar och gör i ordning lite inför helgen. Gillar när det är snyggt och ordentligt i lägenheten. Men efter att ha hållt på i flera timmar nu (!?) och kollar läget i lägenheten tycker jag mig se damm och skräp där jag redan dammsugit?! Det är så man blir tokig ju! Jag dammsuger golvet och 5 minuter senare ligger det lika mycket damm som innan?! Jag har haft fönstret på vid gavel för att vädra lite. Men det blev för kallt till slut. Elliot bara ligger och kollar på mig när jag springer runt med dammsugaren och sjunger till musiken som spelas på hög volym via datorn! haha.
Eller så är han bara väldigt vaksam på vart dammsugaren håller till, han gillar inte dammsugaren! haha.

Har lite pysslande kvar, torka golven och diska, och badrummet. Ska göra klart det så man kan bocka av det på "to do" listan, sen är det promenad med Elliot som gäller!

Grattis till morbror bengan som fyller år idag!! GRATTIS!

Inga kommentarer: