lördag 27 februari 2010

27 feb - Lugnt och skönt check!

Hann inte med någon till uppdatering i går! Men nu sitter jag hemma i LA igen. Är på galet bra humör och poppar musik! ska snart börja med städningen som jag har kvar från igår och sen ska jag göra mig i ordning för lite festligheter senare i kväll! Hoppas på en toppen kväll!

Gårdagen var trevlig. Farfar är som jag sagt tidigare helt underbar! Jag lagade enkel mat, biff och potatis med gräddsås till. Lätt att göra farfar nöjd! Gott var det och sen flöt kvällen på, massa prat och skvaller varvat med en hel del allvar och återblickar. Pratade en hel del om släkten från farmor och farfars sida. Farfars morfar kom från långt upp i norrland! DET visste jag inte. Men jaa, nu gör jag ju det. Det kliar i fingrarna att få reda på mer, för farfar kommer såklart inte ihåg allt, det kan man inte klandra honom för, han är ju snart 84 år. Sovit gott i natt har jag gjort också. Lugnt och skönt i paradiset jämfört med "storstan" Ludvika.. Nu är jag pigg och glad och på riktigt bushumör! Håll till godo!

Inga kommentarer: