måndag 22 februari 2010

22 feb - inget.

Jag har inte haft någon bra dag. Är väl därför det inte blivit något bloggande i dag heller. Dagen har varit ganska innehållslös. Har pratat med min syster Anna, mycket prat om problemlösning. Ingen lätt sak att tackla. Sen har mamma varit här, hon kom med Elliot idag för hon ska jobba i morgon. Mamma var gullig och bjöd på fika! Taaack mammi, det piggade upp, och ditt sällskap såklart! Det gjorde dagen bättre.

Krånglet.. Eller problemet som jag nämnt i tidigare inlägg är inte löst ännu. Jag mår inte så jättebra på grund av det och de alternativa beslut som jag måste ta, kommer antagligen att påverka mig på många olika vis. Men och andra sidan så kan jag se det på det här viset: Det hade kunnat vara värre. På något sätt löser det sig, men det är jobbigt att vänta.

Ska ut på en liten promenad med Elliot. blir inte lång för jag är förkyld. Men ut med vovven måste man ändå..

Inga kommentarer: