onsdag 3 februari 2010

3 feb - vilket väder!

Ojoj. Vilket väder! Hade det inte varit för att jag har en massa saker att göra i dag så hade det varit mysigt. Men jag har en massa ärenden som innebär att jag måste vistas ute, och det är inte lockande en dag som denna. Men det är bara att ta sig i kragen och göra det man ska! haha.

När jag skulle ut med Elliot i morse gick det inte att komma ut på gården som finns där jag bor, eller, vi kom ett par meter sen blev det totalstopp! Det har hamnat så mycket drivsnö att det säkert är omkring 1 meter på sina ställen. Stackars lille Elliot blev helt förvirrad av all snö och började snurra runt på samma ställe. Så det blev till att gå ut på stan och gå en liten stadspromenad! men det blåser och snöar så lille Elliot nästan blåser/snöar bort! Nu ligger han i sin bädd och sover! han är nog nöjd där han är..! haha.

Inga kommentarer: