fredag 12 februari 2010

12 feb - trevlig dag.

Jag har haft en väldigt trevlig dag. Elliot har varit väldigt mysig, men det är ju inget ovanligt. Men det har känts extra mysigt på något vis. Solen har varit i farten i dag och värmt upp min lägenhet (inte för att den är svinkall i vanliga fall men ändå) och så har jag sålt en liten tv-bänk helt hux flux till *******. Hemligstämplat. Nu blir ni allt nyfikna va? Tänker inte skriva ut några namn.

Mamma kom in till stan på eftermiddagen och vi gick och köpte Elliot-mat och några tuggisar åt honom. Förresten, i går badade jag Elliot med ett shampoo som luktade som rena rama parfymeriet! Kanske för att dölja andra mindre goda lukter? Elliot fick följa med mamma hem till henne. Hon ville gärna ha honom över helgen, och det får hon väl så gärna. Men jag saknar honom redan. Rätt som det är kollar jag efter honom, sekunden senare kommer jag på att han inte är här utan att han är hos mamma. haha. Tokigt!

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt. Ska nog läsa lite!

Inga kommentarer: