lördag 20 februari 2010

20 feb - pratsjuk!

Jag är trött, och det handlar inte bara om fysisk trötthet, jag är retligt trött på bakterier och virus. De finns exakt överallt och de ger sig fan på att dem ska störa mig. just nu sitter jag och snörvlar som en liten gris. Täppt i näsan och bröstkorgen knyter ihop sig till ett illa lindat nystan av ståltråd.

Jag är pratsjuk, men det finns då ingen som tycks vilja prata med mig.. Förutom mamma, hon är den enda som svarar i telefonen när jag ringer som en toka. Jag sitter och ringer runt till hela familjen i ett försök att få prata av mig lite! Går sisådär. Sofia hade inte tid att prata, hon var på nå jippo med skolan, Och pappa var trökig, Tobias ligger och sover fortfarande (HRMMM!?) och farfar svarar inte. Han sitter väl och trycker framför OS kan jag tänka mig och hör därför inte tv:n.

Så jag får väl hasa mig in i köket och fixa lite frukost!
Snörvel på er! haha

Inga kommentarer: