onsdag 17 februari 2010

17 feb - Dagens händelser.

Jahaja. Och vad har hänt i dag då?

Jo, jag har varit i skolan. Ingenting nytt på den fronten direkt, Det läraren gick igenom idag var inga svårigheter för mig. Däremot har jag fått mycket annat att fundera på... Jag har hamnat i en situation som jag trodde att jag skulle slippa hamna iden här terminen. Jag har fått kämpa en hel del för att få gå mina kurser som jag nu läser. Det har tagit lång tid och jag känner nu att jag äntligen ser slutet av gymnasiekurser hit och gymnasiekurser dit. Det har varit mycket problem, men den här terminen trodde jag var "klappad och klar". Men idag uppstod ytterligare problem, och jag har 3 alternativ för att lösa detta problem, det ena mindre roligt än det andra.. och tredje.. Men något måste jag göra.. Jag behöver tid att fundera på det här. Frågan är hur mycket tid jag kan tillåta mig själv...

Om jag bortser från skolproblemet så har dagen varit lugn. Elliot har varit busig (som vanligt) och jag har busat med honom. I morgon kommer bli en intressant dag och jag kommer givetvis att återkomma om det.. i morgon, när allt är glasklart... Eller något i den stilen.

Godnatt på er!!

Inga kommentarer: