tisdag 9 februari 2010

9 feb - Kära bloggläsare!

Nu ni.. kära bloggläsare! Jag är glad att jag har er, och jag blir ännu gladare, nästintill euforiskt lycklig, när jag märker att andra bloggläsare har hittat hit. För hallå, min blogg är ändå inte den som mest sticker ut, och heller inte den som söker uppmärksamhet på samma sätt som så många andra bloggare söker.

Jag är nöjd med att skriva det jag skriver om i min blogg. Ibland är det lite skrivtorka men det tycker jag att jag tar igen med jämna mellanrum genom att skriva blogginlägg tillräckligt långa för att räknas som noveller! HAHA!

Hittills i dag har jag hunnit varit rejält trött efter gårdagens långpromenad haha, fikat med Maria på Engel, jag blir lika glad varje gång jag tänker på hur mysigt Engel är och är glad över att Engel finns i lilla konstiga Ludvika.
Nu ska jag hoppa in i duschen, göra något ätbart, plugga och vänta på bror. Blir väl till att spendera en sömnlös(??) natt i mitt barndomshem i Nyhammar. oftast har jag väldigt svårt att sova där. Men en natt ska jag nog klara av!

I morgon är det dags för ytterligare ett besök på faludjursjukhus med Elliot. Allergivaccinet har äntligen kommit! HÅLL TUMMARNA NU!!

Inga kommentarer: