söndag 7 februari 2010

7 feb - nattens jobb avklarad!

Jag är väldigt trött och slö idag. Får se om farfar vill ha tillbaka bilen idag. Just nu känns inte det vidare lockande. Jag vill inte göra något ansträngande, och att åka till farfar för att lämna bilen och sedan bli hemskjutsad av farfar känns som något ansträngande faktiskt. Så det skulle jag gärna vilja slippa idag. Kan ta det i morgon i stället tycker jag.

Förövrigt så gick natten bra, var lite nya moment som jag inte riktigt var med på i början men det ordnade sig finfint. Såg 2 rävar och 1 älg under natten, inte illa! haha. Djuren springer på vägarna nu pga snödjupet, lite obehagligt! Natten blev tröttsam för att jag hann inte med att sova något på eftermiddagen, så jag hade varit vaken många timmar när klockan slog 7 i morse. Stod och skrapade rutor på bilen i dumma kylan!! brrr!! Men natten gick bra ändå!!

Nu ska jag ta mig en uppiggande dusch, måste städa (tycker att inga kan komma och fixa det åt mig) och sen ska jag nog bege mig för att hämta Elliot! Den lille vildingen! Hans nya BIA bädd kom ju i fredags, men den ville han INTE ligga i minsann.. envis liten Elliot det där. Men det kanske bara behövs en introduktion. Nu.. hej då!

Inga kommentarer: