torsdag 25 februari 2010

25 feb - Farfar är bäst!

Igår åkte jag till farfar, har varit där tills nu, har åkt in till stan för att göra en massa ärenden och sen ska jag antagligen tillbaka till farfar. Om det blir idag vet jag inte, men om det inte blir idag så blir det i morgon. Jag har haft det lugnt och skönt hos farfar. Det är ganska lätt att glömma eventuella problem när man är där. Jag höll farfar uppe igår kväll tills klockan var efter 22, haha. Stackarn! han brukar gå och lägga sig redan vid 20!! Farfar är en trött man, men igår verkade han jättepigg, måste ha varit för att jag var där! hihi. Vi kollade på OS (Sverige tog guld i stafetten! WOOHOO) och så pratade vi en maaassa skvaller, och lite allvar också! Farfar är bland det bästa som finns!

Klockan tickar iväg och jag måste sätta fart! Skoluppgifter måste finslipas och skickas in och sen lär jag duscha, fixa mig i ordning och åka till Anna för att hämta Elliot, Ge Elliot hans vaccinspruta idag, kan ju bli intressant! Sen handla och eventuellt åka till farfar igen! Får se hur lång tid saker och ting tar..!

Inga kommentarer: