måndag 15 februari 2010

15 feb - Å du slöa förmiddag.

Jag har haft en slö förmiddag. Jag vaknade alldeles för tidigt av ett larm som tjöt för fullt i någon av alla butiker jag har nedanför/omkring mig. Irriterande att vakna av sådant, det är inte första gången heller, men det jäkligaste var nog fasen att jag drömde om de där ljuden och kunde inte alls förstå vart ljuden kom ifrån(i drömmen), men det förstod jag ju när jag vaknade! Haha! puckat!

Var uppe en stund, ont i magen, tog en smärtis och vetekudden och vid 9 tiden lyckades jag och Elliot somna igen. Eller, Elliot låg hela förmiddagen! Den lille räven! haha.. Men det var skönt med en liten extra sovstund, den var heeelt ljuvlig!

Elliot och jag har varit ute en sväng i det fina vädret, ska ta en längre promenad i solen senare i dag tänkte jag. Nu ska jag plugga lite, kom på tidigt i morse att lektionen var inställd idag, att jag inte kom på det i går kväll när jag förberedde lite inför dagens lektion haha. Nästa vecka är det prov, ett prov som jag egentligen har klarat redan, men som jag tänker göra igen för att få högre betyg! Så det gäller väl att plugga...

Dagens frågetecken; undra om det är pappersinsamling idag??

1 kommentar:

Cilla sa...

Jaaaa, det är pappersinsamling idag :)