fredag 19 februari 2010

19 feb - paus.

Ja. Jag har tagit mig en paus. Inte någon lång paus, men en välbehövlig paus. Jag tog min tillflykt till älskade mammi. Vad kan vara bättre än att mamma skämmer bort en när man känner sig låg och vissen? Jag känner mig mycket bättre och starkare, kanske fortfarande lite bräcklig, men jag vet att jag klarar det här. på något sätt. Jag kan bara hoppas att jag har saker och ting på min sida så ordnar det sig.

Helgen kommer att bestå av lite ensamtid, jag ska mysa lite extra mycket, inte tycka synd om mig, för herregud det finns folk som har det sååå mycket värre än mig. Men jag ska uppskatta det jag faktiskt har den här helgen. Sluta ta saker för givet! Jag ska mysa för det jag faktiskt har, som många andra kanske inte har.

återkommer säkert senare idag!

Inga kommentarer: