onsdag 3 februari 2010

3 feb - svidande nålar.

Jag har varit i skolan en sväng idag. Gick till skolan, det var inte det roligaste. Sminket rann, snön sved som nålar och jag har haft ont i nacken hela eftermiddagen. Lektionen var seg, inte alls som den i måndags. Så hädanefter kommer väl måndagslektionen vara favoritlektionen haha. Elliots BIA-bädd hade inte kommit heller, dom visste inte alls vart den tagit vägen, så de ringde försäljaren som skulle skicka iväg en ny som ska komma på fredag, får hoppas på det då! Elliot behöver verkligen en ny bädd. Han kan inte ligga i den där kvalsterbomben till bädd nå länge till.

Nu är det tänkt att jag ska ha tvättid, men jag ORKAR inte. Så det blir tvätt någon annan dag.. om det finns någon tid vill säga. Men nån tid måste finnas, annars blir jag putt! Nu ska jag i stället gå på en nålsvidande promenad med Elliot!

Musiktips;
Paramore - Emergency

Inga kommentarer: