måndag 12 januari 2009

12 Januari - Skit och jobbsökande

Dagens ämne: SKIT!

Bestämde mig för att ta en långpromenad med Elliot, Pigg och glad klädde jag på mig och Elliot och så började vi gå.. vi styrde våra steg mot Mammis jobb, När vi väl kom fram till mammis jobb var Elliot så fruuuktansvärt skitig om magen så han såg ut att vara mer grå än beige! Stackars tottis! Väl vid mammis jobb fick jag höra att hon slutat tidigare! Vafalls!? Ringde frenetiskt till hennes mobil, men blev bara mobilsvar, aaah! Hon är säkert vid sjukgymnasten! Jag och Elliot började skynda till sjukgymnasten i stället. Och till slut fick jag tag i henne på hennes mobil. Vi bestämde oss för att åka med mammi till blötberget så Elliot fick bada heeelt och hållet, och med hans hundshampoo (som dumt nog fanns vid mammi och inte hos mig). Därför blev det blötberget idag. Nu ligger Elliot o sover så sött. Det har varit full fart idag, promenad och busat till tusen, så att han sover vid den här tiden är jag inte alls förvånad över.

Nu ska jag fortsätta med mitt jobbsökande, har hittat några intressanta jobb som jag ska söka. Wish me luck. Bye!

Inga kommentarer: