fredag 16 januari 2009

16 januari - Fredag den lycklige.

WOOOHOOOO MVG i omvårdnad! Vilken seger! Nu ska jag bara ha MVG i de andra kurserna jag läser.. Neeeej! Jag skojar bara! hahahaha! Kan absolut inte få "plugghäst" inprintat i pannan! haha.. nej men skämt o sido.. Nöjd med MVG, och hoppas på åtminstone VG i engelska B kursen.. Im on a roll here!

Idag har jag träffat söta Elin! Så länge sedan jag träffade henne så det var riktigt trevligt! Var på Engel och fikade med henne, efter hon åkt hem till sig gick jag och Tobias o fixade mobilt bredband!! WOOOHOOO!

Nu har jag lämnat av Elliot i blötberget (Elliot ville dit) och så har jag lyckats hamna i nyhammar.. Nu sitter jag vid min egna dator, med mitt mobila bredband och lyssnar på volbeat! Nu är jag lycklig....

Bye.

2 kommentarer:

Milis sa...

Åhh, jag blir så glad för din skull, att de går så bra för dej. Puss! <3

Maria Bjälemar sa...

Hihi.. tack mills! du är så söt! tack för att du finns..