måndag 5 januari 2009

5 dec. Kalmar roadtrip

Sitter i bilen, i baksätet.. Är på väg till kalmar med Sofia, Tobias är med också.. Den här resan till kalmar blev som hastigast. Det var inte meningen att jag skulle skjutsa sofy till Kalmar, men nu blev det så. Jag har kört ner till Mjölby, sen tog sofia över och ska köra resten av vägen ner till kalmar. Vi är i vetlanda nu. Pappa sa åt oss att åka den här vägen, VARFÖR det vet jag inte. Hade hellre åkt via norrköping. Men neeeej, nu åker vi här.. på gamla krokiga och icke existerande vägar som inte GPS:en vet om!! Jag är trött och har ont i nacken, ser absolut inte fram emot morgondagen, då ska jag köra heeela vägen från kalmar tillbaka till Ludvika, SJÄLV! Oh looord! vill inte... Stannar hellre i kalmar ett tag, Pappa får klara sig utan sin bil ett tag.. Mohahahaha.

Så speciellt händelsefull har inte dagen varit.. Setat i en bil och umgåts med sofia och tobias, Smågnabbat med varandra lite, åkt liiite fel i Marieberg (konstiga jääävla avfartsvägar!!)

Men nej, nu ska jag stänga av datorn och sova sista biten till kalmar. Mår illa och hele skiten p.g.a nacken. God natt!

Inga kommentarer: