onsdag 28 januari 2009

28 Januari - blandat tur och otur

Idag har det varit en blandad dag.
Lillebror kom och hälsade på mig efter han slutat skolan. Treeevligt treeevligt.
Sen har det varit så att iprincip hela eftermiddagen har någon av mina grannar borrat eller liknande så Elliot har varit så rädd och orolig att jag var tvungen att gå till Anna så Elliot kunde vara där o få lite lugn och ro. Stackars kotten! Hade sådan tur så mamma kunde skjutsa mig och Elliot till Anna. efter att jag lämnat Elliot vid Anna var det raka spåret till Cafe Engel, där Mills satt och väntade på mig.. Men det var inte bara Mills, det var även Tim, Marika, Fia och Cilla! Trevlig överraskning!

Vi satt och småpratade ett tag, när vi var klara med vårat småprat gick vi till East Tatoo, Mills skulle ha en medusa piercing! Mills passade idet! Såg ut som det gjorde en aning ont dock.. Mills är hård som sten! hahaha. Såå.. nu är mills om möjligt ännu sötare, med sin mage som bara blir större (hon ska ha en bebbe) och piercingar som bara blir fler! hihi.

Jag själv blev faktiskt sugen att pierca mig, meeen det är dumt att göra det, ifall jag får jobb, piercing inom vården är ett BIIIIG NO NO!! Och så tror jag heller inte att jag skulle passa med piercing i läppen, eller överhuvudtaget..

Anyway, har nu hämtat tillbaka Elliot från Anna, och nu ska vi snart soooova! Elliot ligger visserligen redan och sover, har varit en tuff dag för honom.. Och en lååång dag även för mig, Nacken och iprincip hela kroppen smärtar. I morgon är det läkarbesök som står på menyn! Får se om läkaren kan hjälpa mig med de här smärtorna..

Nu; läggdags! läsa bok och sen sooova!!
Godnatt!

Förresten!! Hade världens tur idag, Hittade en hundralapp på marken när jag var på väg att hämta Elliot! Fick även världens samvetskval, så var tvungen o ringa till mammi! Mammi var hjälpsam... Tack mammi för att du finns! Älskar dig! <3

Inga kommentarer: