måndag 26 januari 2009

26 Januari - Måndag

Måndag.
Vaknade sent! Inte ens Elliot har väckt mig, han var tydligen lika trött som jag! Men när jag väl vaknat till så har jag sprungit en del på stan idag. Har varit till försäkringskassan, fick lite mer klarhet i hela det här jippot om sjukpenning och inkomstuppgifter. Rörigt det där när man aldrig haft med det o göra tidigare! Har även varit på biblioteket och panik kopierat en del papper, mest för min egen del. Efter det var jag in på den nya djuraffären och köpte ny kotten mat, kotten har blivit en stor kille, så nu ska han börja med så kallad vuxen mat för hundar...

Har varit ute och gått en lång promenad med Elliot också, ooooh vad han blir ivrig och drar, det gillas inte så då får han gå "fot"vilket han inte riktigt förstår.. än!! Han ska förstå det ordet, om det så är det sista jag gör! (dramatiskt, hahaha) vi gick till bakvägen, längs sjön till ABB och omkring där lite så Elliot och jag fick röra lite på oss. Nu är vi båda nöjda och ska snart lägga oss för att sova. Sötnosen sover redan nu såg jag.

I morgon kommer lönen! WIIHOO!
Godnatt!

Inga kommentarer: