söndag 25 januari 2009

25 Januari - Nyvaken

Nyvaken, och väääldigt dåsig i huvudet! Kommer ta ett tag innan jag vaknar helt och hållet. Tobias ringde nyss och väckte mig, hade fått ett sms, men det har inte jag hört! Jag kunde inte somna förrens klockan var omkring 5 i morse, jätte kul. Så nu sitter jag här, jäääääätteeee trött!

Måste pallra mig iväg till blötberget om någon timme, (åååh, måste komma ihåg att tanka först, annars kommer det blir tvärstopp mitt i skogen skulle jag tro!) Ska hämta Lillebror och åka till farfar, skotta snö! Snön som började falla över oss här i ludvika faller fortfarande! Bilen är väl insnöad förstår jag, usch!

Nej, nu blir det frukost och... Det slog mig alldeles nyss!! Jag ska poppa REJÄLT med musik! Spela musik och sjunga!! Grrrrr!
på återseende! Hahaa

Inga kommentarer: