onsdag 14 januari 2009

14 Januari - full fart

Idag har det varit full fart från start! Skjutsade Göran till vårdcentralen, tog bilen till min lägenhet, Göran ringde för att få skjuts hem och sen upp till skolan för att höra en massa prat. Efter det hämtade jag Anna vid henne, till dollar store och till lyviksberget där hon skulle kolla på gardiner och tapet. När det var klart var det till att skjutsa Elliot och Anna tillbaka till hennes lägenhet, För att jag skulle kunna åka iväg och besöka Mills en sväng.. Mills har fått en ganska stor bebismage! Hon är för söt!

Efter besöket hos Mills så åkte jag för att hämta upp Elliot, och åkte till blötberget igen.. Blir kvar här tills i morgon, Sen åker jag och Elliot bussen in till stan! Om nu inte ketchup har något ärende till stan mohahaha..

Men nu, något avsnitt av något sen sooova!
Godnatt på er, speciellt mills och ärtan!

Inga kommentarer: