tisdag 27 januari 2009

27 Januari - Tisdag

Tisdag.
Jag var uppe relativt tidigt idag, vaknade egentligen kl 8 av mobilen som ringde, men jag orkade inte gå upp förrens klockan var 9. Jag skulle egentligen gå upp klockan 8 för att ha tid på mig att göra allt, men nu när jag gick upp en timme senare fick jag snabba på med sakerna jag skulle göra innan jag skulle gå till skolan för att ha ett möte med Anita. När det var avklarat gick jag hem till kotten som väntade på mig, när jag kommer innanför dörren ser han väääldigt skamsen ut, och jag behöver inte anstränga mig för att se vad han har gjort.. han har lyckats tugga ännu mer på byrån i hallen.. Tur att byrån är totalt värdelös!! Annars hade jag blivit fruuuuuktansvärt arg på kotten. Jag var arg, tro ingenting annat, men jag var inte fruuuuktansvärt arg. Jag har spenderat stor del av dagen med att städat i lägenheten! Usch så smutsigt det kan bli när det är sånt här väder ute! Får med sig flera kilo grus in! Tror nog att kotten bidrar med lite.

Anyway, Efter att ha plockat i lägenheten länge så kom mammi på besök en sväng! Det var trevligt! Ingen bror på besök idag, tråååkigt! Men han kommer nog hit i morgon! O så ska jag träffa söt mills i morgon! Det ska bli kul, ser fram emot morgondagen!
Jag och Elliot har nyss varit ute och gått en långpromenad. Det var skönt, nu har elliot även haft sitt sista lekryck för idag så snart är det läggdags, eller mys framför tvn en sväng!

Godnatt!

Inga kommentarer: