torsdag 29 januari 2009

29 Januari - Fiasko

Mitt läkarbesök idag blev ett fiasko!
Min uppfattning om den där läkaren är inte positiv tyvärr.
Jag känner inte alls att jag fått hjälp. Jag blev snarare mer ledsen och förtvivlad! Istället för att fastställa vad som är problemet med min nacke hittade läkaren ännu fler fel! Nu är det tydligen nå fel med min handled! han pratade om nå förträngningar i handleden och menade på att det var därför jag domnade i fingrarna. Men han kan inte ha lyssnat alls på mig, för jag sa även att jag har domningar i armbågen!! Neeej, tror den där läkaren snackade SKIT! Jag ska ringa igen, och begära att slippa den läkaren!

Det är inte kul när man kommer till en läkare och hoppas på att få hjälp, och inte känner att man får hjälp! Jag blev istället att känna mig lite kränkt, kändes som att han inte alls riktigt lyssnade på vad jag sa, och ifrågasatte min medicinering! (ska det verkligen vara nödvändigt?)
och han vände och vred på mina ord så jag kände mig chanslös! Han höll på o tog mitt blodtryck i tamejfan 5 minuter om inte mer än så!! Han menade på att det var lågt, satt och grubblade över det, för att sen tydligen inte vilja göra något åt det! Usch, bara jag tänker på det där blir jag upprörd! Nej, jag vill tillbaka till Vårdcentralen på solsidan!
"man borde inte ha yrsel efter att ha fått en smocka i skallen"
SMOCKA?? jag blev påkörd bakifrån!!

Nej, nu kan jag inte skriva nå mer om det här..
Godnatt, hoppas ni kan sova bättre än vad jag gör (muttrar)
hejdå

Inga kommentarer: